  • 1. Data: 2011-02-26 14:46:47
    Temat: [CROSS POST] Skradziony komp - nośnik Windows OEM już tylko na lusterko w samochodzie?
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    CROSS POST

    Właśnie robiąc porządki znalazłem płytkę z Windowsem XP. System był
    zainstalowany na komputerze który mi jakiś czas temu skradziono wraz z
    naklejką. Windows OEM, kupiony niezależnie od komputera i rejestrowany w MS.
    Podsumowując: kradzieży komputera nie zgłaszałem na policję, mam płytkę
    instalacyjną bez naklejki + fakturę zakupu systemu operacyjnego. Jest szansa
    na jakiekolwiek wykorzystanie ww. Windowsa w innym zestawie, czy już tylko
    jako antypolicyjne voodoo? ;)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2011-02-26 15:07:34
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-26 15:46, Koziołek pisze:
> [...]
    > na jakiekolwiek wykorzystanie ww. Windowsa w innym zestawie, czy już tylko

    System Xp juz nie jest teoretycznie wspierany i aktywacje legalnej
    licencji przeprowadzisz na dowolnym sprzecie. Z ciekawosci to robilem
    wczoraj i przeszlo bez problemow , pobiera aktual;izacje i pokazuje ze
    system jest legalny.

  • 3. Data: 2011-02-26 16:11:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    > na jakiekolwiek wykorzystanie ww. Windowsa w innym zestawie, czy już tylko

    Pozostaje kwestia tego, co w tym EULA jest wpisane - były różne wersje,
    przeczytaj.

  • 4. Data: 2011-02-26 19:41:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

    > Pozostaje kwestia tego, co w tym EULA jest wpisane - były różne
    > wersje, przeczytaj.

    pozostaje kwestia czy EULA jest w Polsce zgodna z prawem :)