  • Data: 2010-08-11 18:20:31
    Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *mvoicem* napisał(-a):

    > Pomijając trollizm wątkotwórcy, to sytuacja kiedy dane z błędnika nie
    > zgadzają się z danymi z oczu także może spowodować że się komuś
    > "podniesie".

    W to byłby skłonny uwierzyć w sytuacji kiedy to błędnik byłby rozchwiany
    z jednoczesnym obserwacją statycznego obrazu albo i bez obserwacji. Ale
    tutaj mieliśmy sytuację odwrotną, błędnik w spoczynku i szaleństwo
    wizualne. Może to dla słabszych jednostek rzeczywiście za dużo
    szczęścia... Miałem kiedyś kolegę, którego bez problemu dało się
    werbalnie sprowokować do wywracania żołądka na lewą stronę :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675