  • 111. Data: 2020-12-03 11:58:38
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsAC87D44CEE7C7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Zaciałes sie?

    Kto umrze, ten umrze. Leku nie ma, wiec niczyja wina - mial pecha.
    Ewentualnie jego wina - po co z domu wychodzil bez maseczki :-P

    >No to chuja wiesz :)))

    Mowisz, ze powinienem sciagnac ten plik i przeliczyc ?

    >A jakie to ma znaczenie?

    IMO - dobrze byloby wiedziec.

    Jeszcze jest jeden czynnik - leki na recepte. Dawniej sie jakos dawalo
    wyprosic w aptece.
    A teraz slysze - "przy e-recepcie sie nie da".

    A w trybie teleporady ... czas wystawienia od tygodnia do kilku godzin

    >Ciekawe spostrzezenie, niemniej to temat na inny watek.

    Moga miec wplyw nize i wyze demograficzne, choc akurat na zgony to
    IMHO mniejsze - wiek zmarlych rozny, wiec wplyw sie rozmywa o ~20
    lat.

    >Ja nie zwalałem, podałem jako jeden z argumentów "co sie zmieniło".

    I moze trafiles ... a moze nie.
    Nauczyciele sie chyba jakos masowo nie zarazali.

    >Te o zgonach? To juz musiałoby być fałszerstwo.

    No a kto sprawdza ? :-)
    A moze wystarczy tylko "schowac do szuflady" czesc zgonow, skoryguje
    sie za rok :-)

    J.

  • 112. Data: 2020-12-03 12:35:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 02.12.2020 o 20:54, Budzik pisze:

    >Fałszerstwo to by było, gdyby podawali fałszywe dane. A oni po prostu
    >manewrują statystykami. Zmienne: ilość badań i rodzaj badań oraz
    >ilość
    >stwierdzonych pozytywnych wyników nie są niezależne w rozumieniu
    >statystycznym. Da się tak dopierać ilość badań, by otrzymać pożądany
    >wynik udziału pozytywnych wyników - o ilości nie wspominając, boi to
    >oczywiste, że im, więcej badań, tym więcej pozytywnych wyników.

    Ale Budzik o calkowitej ilosci zgonow pisze i chwali, wlasnie dlatego.

    Tu niby nie ma jak manipulowac ... ale kto sprawdzi ? :-)

    A nawet jak sprawdzi, to sie zwali na komputer :-)

    J.

  • 113. Data: 2020-12-03 16:43:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...
    >
    > Pytanie - czy Covid sie nie przyczynil do tego udaru.

    Na moją niemedyczną wiedzę - nie.

    > No i sporo udarow chorzy jednak przezywaja, mimo braku szybkiej
    > pomocy, tylko potem sa polowicznie sparalizowani.
    > Wiec moze jednak Covid zawinil ...

    Raczej zjawisko Covidu sparaliżowało służbę zdrowia. Właśnie po to
    pacjentów z udarem należy natychmiast zacząć leczyć, bo z każdym
    kwadransem są mniejsze szanse na doprowadzenie ich do stanu pełnego
    zdrowia. I to po wielomiesięcznej rehabilitacji. Inaczej, jak
    piszesz - połowicznie sparaliżowani. Po kilku godzinach bez pomocy -
    całkowicie sparaliżowani. Lub jak w opisanym przypadku - umarli.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 114. Data: 2020-12-03 18:31:30
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ile to mamy ostanio - ~600 zgonow dziennie "z powodu wirusa", a moze tylko "z
    wirusem".

    macie problem u zrodla a pozniej jest juz tylko gorzej ... to jest dramat jak latwo
    mozna manipulowac suwerenem

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/po
    land/ +620

    Z powodu COVID-19 zmarło 109 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z
    innymi schorzeniami zmarło 511 osób.

    TVN i reszta szczekaczek podaje 620 choc inne kraje europejskie np NIemcy podaja
    tylko zgony ktorych jedyna (glowna) przyczyna byl covid

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ge
    rmany/ +200

    malo tego

    https://demagog.org.pl/wypowiedzi/ile-osob-zachorowu
    je-i-umiera-dziennie-na-nowotwory/

    to jest zwykla manipulacja tvn i wyborczej, nawet wierne lemingi juz puszczaja pawia
    jak slysza te bzdury :-)

    --A statystyki zgonow ogolnych sugeruja, ze mamy ok 7 tys zgonow wiecej tygodniowo,
    czyli ok 1000 dziennie.

    w Polsce umiera dziennie okolo 1100 osob jesli wierzyc tym danym to kostnice pelne,
    grabarze zarobieni na 200% i zaczyna brakowac miejsca na cmentarzach

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/19726
    02,1,czy-w-polsce-wzrosla-smiertelnosc-z-powodu-covi
    d-19-nie-wiadomo.read

    cytujac klasyka

    https://www.youtube.com/watch?v=T0sEQCXH7yI

  • 116. Data: 2020-12-03 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > otrzymać pożądany wynik udziału pozytywnych wyników - o ilości nie
    > wspominając, boi to oczywiste, że im, więcej badań, tym więcej

    Nie zrozumiałes.
    Jeżeli sterujesz tak wynikami badan w zakresie ilosci chorych na covida
    zeby ci pasowało to dokonujesz manipulacji. Ale nie fałszerstwa.

    Jezeli jednak chciałbys podawać fałszywa ilosc zgonów (wszystkich
    łącznie) to juz byłoby fałszerstwo.
    Dlatego moim zdaniem tylko ilosc zgonów łącznie pozwala ocenic jak
    poradzono sobie z pandemia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 118. Data: 2020-12-03 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > w Polsce umiera dziennie okolo 1100 osob jesli wierzyc tym danym
    > to kostnice pelne, grabarze zarobieni na 200% i zaczyna brakowac
    > miejsca na cmentarzach

    Normalnie umiera 1100 dziennie. Obecnie umiera ponad 2200 dziennie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 117. Data: 2020-12-03 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale Budzik o calkowitej ilosci zgonow pisze i chwali, wlasnie
    > dlatego.
    >
    > Tu niby nie ma jak manipulowac ... ale kto sprawdzi ? :-)
    >
    > A nawet jak sprawdzi, to sie zwali na komputer :-)

    Ale jak ktos kiedys podlliczy i sprawdzi to bedzie jasny dowód na
    fałszerstwo. Troche grubszy kaliber niz to jak sie obecnie zwala na
    lekarzy POZ kwestie małej ilosci testów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 115. Data: 2020-12-03 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bardzo celna uwaga. Masa ludzi umiera na inne choroby z tego
    > powodu, że nie ma pomocy z powodu COVIDa. Dlatego wymyślono tę
    > statystykę z chorobami współistniejącymi, bo inaczej by się
    > okazało, że umieralność osób niezarażonych drastycznie wzrosła.

    Ano.
    Ale i tak wzrosła. Nie rozumiem tylko dlaczego tak mało sie o tym mowi.

    > Weźcie pod uwagę, że przykładowo spadła śmiertelność w wyniku
    > nieszczęśliwych wypadków. Ludzie nie jeździli (wypadki drogowe) i
    > pracowali zdalnie, więc trudno o wypadki.

    Jaka to skala? Masz jakies dane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 119. Data: 2020-12-03 22:37:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2020 o 12:35, J.F. pisze:
    > Ale Budzik o calkowitej ilosci zgonow pisze i chwali, wlasnie dlatego.
    > Tu niby nie ma jak manipulowac ... ale kto sprawdzi ? :-)
    > A nawet jak sprawdzi, to sie zwali na komputer :-)

    Wątpię, bo by trudno było potem wyprostować. Od danych co do ilości
    ludzi wiele zależy w ekonomii. Oczywiście kilka sztuk przemycić się da,
    ale to niewiele by zmieniło. Szwindel musiałby być na dłuższą metę.
    Chyba, ze statystycznie przesuwać te zgony, by górki i dolinki robić. S
    starożytnym Egipcie kapłani sterowali społeczeństwem dzięki umiejętności
    obliczania zaciemnienia słońca i księżyca.

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2020-12-04 11:30:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Dec 2020 22:37:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > S starożytnym Egipcie kapłani sterowali społeczeństwem dzięki umiejętności
    > obliczania zaciemnienia słońca i księżyca.

    Czyli jest coraz gorzej, bo misiewicze nic nie potrafią policzyć, ale dajo
    pińcet i to wystarcza do sterowania suwerenem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl