  • Data: 2020-12-14 16:59:56
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > --Ale zarowno takie jak i takie to nieoficlane ofiary pandemii.
    >
    > kto tak twierdzi ?

    Ja tak to odbieram.
    Nie ma dla mnie znaczenia czy ci ludzie umarli na covida który nie
    zostałzdiagnozowany czy umarli dlatego ze rzad zle sobie poradził z
    pandemia i za duzy nacisk połozył na leczenie covidowców a za mały na
    utrzymanie słuzby zdrowia w dobrej kondycji - razme sa to ofiary
    pandemii.

    > 2017/18 na grypę umiera 25 000 osób ale to +-2% czyli normalka,
    > podejrzany jest za to rok 2015 + 57 000 w stosunku do roku
    > poprzedniego, chyba znow WHO przegapila pandemie :-) padlo +57 tys
    > osob w stosunku do roku poprzedniego i nic pandemii wg WHO nie
    > bylo
    >
    > --Bo zmniejszony dostep do opieki medycznej to rowniez wynik
    > pandemii.
    >
    > tak co bystrzejsi też właśnie dostrzegli ten fakt :-)
    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26606274,ograni
    czona-dostepnos
    > c-do-leczenia-przyczyna-wzrostu-liczby.html

    Co bystrzejsi to pisali tu o tym w marcu, kwietniu, maju... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.