  • Data: 2020-12-15 08:58:49
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    W Niemczech jest to tzw pandemia geriatryczna
    >0-9 Jahre 2 5 7 0,04%
    >10-19 Jahre 3 0 3 0,02%
    >20-29 Jahre 15 9 24 0,12%
    >30-39 Jahre 29 17 46 0,24%
    >40-49 Jahre 106 47 153 0,79%
    >50-59 Jahre 427 168 595 3,08%
    >60-69 Jahre 1.167 468 1635 8,47%
    >70-79 Jahre 2.666 1.381 4047 20,95%
    >80-89 Jahre 4.573 4.165 8738 45,24%
    >90 Jahre und älter 1.415 2.651 4066 21,05%

    Nie od dzis o tym wiadomo ... ale mlodych tez potrafi atakowac.

    >ponad 86% to grupa 70+, max w grupie 80-89 czyli jedna noga w grobie,
    >kretyni zamiast izolować starych i chorych, wydać bezpłatne maski i
    >testy ludziom z opieki (w Niemczech większość starszych samotnych
    >ludzi korzysta z ich usług)
    >czepneli się rowerzystów i pakerów na siłowniach,

    No wiesz, jakby pracownicy tych domow opieki pakowali na silowniach
    ... chyba by maski w nie wystarczyly.
    Zreszta masz teraz statystyki z polskiego Pomorza - co 5-ty byl
    zarazony.

    >dziś minister Merkel robi za bohatera

    No nie wiem, bo wprowadza kolejny lockdown ... respiratory im sie
    koncza :-(

    >a kiedy virus czyścił domy starców siedział w szafie ... nie miejcie
    >złudzeń to są kompletni debile, podejmuja bledne dzialania w
    >niewlasciwym czasie
    >https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/c
    orona-schutz-fuer-senioren-und-kranke-spahns-gratis-
    masken-gibt-es-schon-morgen-74455344.bild.html

    Nie mowie nie, ale wez tez pod uwage, ze w marcu znacznie mniej bylo o
    wirusie wiadomo.

    Poza tym, jak sobie to wyobrazasz - zamknac te domy opieki, czy
    zamknac ich pracownikow tam i niech nie wychodza przez rok ?

    Poza tym mielismy przyklady roznych dzialan w roznych krajach ...
    skonczylo sie chyba podobnie ... racje mial Szumowski - musimy
    doczekac szczepionki.

    J.