  • Data: 2020-11-30 07:43:13
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Testowanie miałoby sens, gdyby po pierwsze wiarygodność testu była na
    > poziomie ufności 0,995, a nie jak teraz 0,6, a po drugie wynik był w
    > miarę szybko. Bo jak wynik jest po 4 dniach, to nie wiadomo, czy w
    > międzyczasie pacjent trzy razy się nie zaraził. Pewnie największą szansę
    > ma w kolejce do badania :-)

    Po 4 dniach, to się udało, jak znajoma z prokuratury miała robione
    (zapowiadane było w ciągu 24 godzin, wykonali w 4 dni), ludzie normalnie
    czekają tydzień, a cześć z nich dowiaduje się, że wynik/badanie gdzieś
    zaginęły. Tak i to nie są już anegdotyczne przypadki, bo takie
    informacje mam od wielu znajomych i żeby nie było z wielu regionów
    kraju. Więc masz rację, takie testy bardziej destabilizują życie niż w
    czymkolwiek pomagają, więc ludzie rozsądnie zaczęli ich unikać.

    --
    http://zrzeda.pl