  • Data: 2005-11-17 18:07:57
    Temat: Re: CO STANIE SIE Z PIENIĘDZMI??
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > Pytania:
    > - jaka jest odpowiedzialnosc banku (nie zlozyl zadnego doniesienia o
    > przestepstwie),

    Przecież bank nie wiedział o śmierci X w chwili wypłaty środków przez Y
    a to była chwila ewentualnej szkody. Więc chyba żadna.

    > - jaka jest odpowiedzialnosc syna (spadkobiercy) pana Y,

    Karna żadna. Cywilna - odpowiada za długi spadkowe jako spadkobierca. A
    długiem będzie obowiązek naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem.

    Na podatkach się nie znam.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam