  • Data: 2005-11-18 09:46:41
    Temat: Re: CO STANIE SIE Z PIENIĘDZMI??
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi wrote:

    > Otwórz swój rachunek bankowy. Niech mama 'za życia' dokona przelewu środków
    > na ten twój rachunek. Wtedy te środki nie wejdą do spadku po jej przyszłym
    > zgodnie.

    Zastanawia mnie taka sytuacja. Ktos, powiedzmy taka mama, ma dostep do
    rachunku przez net. I raz w tygodniu przeprowadza taka operacje -
    przygotowuje przelew z data tydzien do przodu wszystkich swoich srodkow.
    Jak zyje, to dzien przed sciaga polecenie i robi nowe - tydzien naprzod.
    Wiec.. jak np. umrze to po tygodniu pieniazki przejda na wskazane
    konto... np. córki.

    I teraz pytanie - data przelewu to data po smierci. Ale zaplanowano
    przed smiercia.

    Jakie klopoty bankowo - prawne powoduje taka operacja?

    Czy ten przelew jest wazny? Przeciez wlasciciel w chwili wykonania
    transakcji nie zyje... Z kolei zyl, gdy podejmowal decyzje o przelaniu
    srodkow...

    He?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl