  • Data: 2018-12-25 20:01:01
    Temat: Re: CBA tropi nieprawidłowości w SKOK Wołomin
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 13:13:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nawiasem mowiac - prasa donosi, ze wille Wisniewskiego sprzedano za
    > 3.85 ml, a kupila ... Dominika Tajner. To ja juz nic nie rozumiem,

    Gdyby te 3,85mln wpłacił Wiśniewski to hipoteka na willi by się zwolniła i kolejny
    komornik mógłby się wykazać a i w upadłości konsumenckiej by "przeszkadzała"
    A tak 3,85mln wpłaciła Dominika wiec reszta komorników którzy stoją w kolejce musi
    kwity "egzekucja bezskuteczna" pisać a willa tam gdzie była tam jest;)Chyba że jakiś
    konkretny komornik będzie i zajmie po raz drugi wille bo "we władaniu";)
    Ale raczej nie bo Michał może teraz konsumencko upadać.

    > ale ktos te 3.5mln odzyskal ...

    Pewnie syndyk SKOKu Wołomin
    Tyle że kilka już lat ci syndycy pracują a ciągle oficjalnej informacji nie ma ile do
    BFG wróciło.