  • Data: 2007-07-12 22:08:34
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2007-07-11 22:07 Johnson pięknie wystukał/a:

    > Za cenę obecnego abonamentu + jeszcze troszkę miałbyś TV Cyfrową przez
    > satelitę.

    Ile płacisz m-cznie za tv cyfrową?
    Ja płacę za kablówkę abonament 31 zł, jest ok 70 programów, ale wszystko
    do d*, bo to są darmowe (dla kablówki) programy i większość nie nadaje
    się do oglądania - oprócz Ale Kino, RTL7, Vivy. MTV i Viva to teraz
    dziadostwo polskie, tzn najczęściej puszczaja Steczkowską i inne tego
    typu. Nie ma RTL, nie ma VOX, nie ma SAT1 i innych dobrych kanałów.

    --
    animka