  • Data: 2016-09-10 09:32:44
    Temat: Re: Budżet obywatelski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Sep 2016 23:26:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Tak, czy siak referendum jest sposobem postawienia do dyspozycji
    > uprawnionej grupy osób pewnych środków finansowych, którymi mogą oni
    > rozporządzać poprzez głosowanie. Wykazanie, że doszło do niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem, bowiem sprzedano im mniej, niż oferowano nie
    > wydaje mi się zatem szczególnie trudne, a co za tym idzie mamy do
    > czynienia z oszustwem. Należy zatem złożyć zawiadomienie o podejrzeniu
    > popełnienia przestępstwa.

    Czy ty nie przesadzasz, czy moze chcesz jakiegos samorzadowca
    przymknac ?

    Byl projekt, a w zasadzie pomysl obywatelski, zostal wybrany, zrobiono
    projekt szczegolowy, przy ktorym juz rozne rzeczy mogly wyjsc, byl
    szczegolowy kosztorys, przetarg, wykonanie i platnosc.
    I gdzie tu chcesz przestepstwo znalezc ?

    J.