  • 11. Data: 2007-07-08 22:53:00
    Temat: Re: Brudne zagrania Tele2
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:f6rks1$ma1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Facet spokojnie oświadczy TP SA, ze żadnej umowy nie zawierał z TELE2, a
    > TELE2 za usługi nie zapłaci. TP SA pewnie kiedyś go obciąży za te usługi
    > fakturą, albo i nie

    Nie obciąży bo tpsa żadnych usług w tym czasie mu nie świadczyła. Był w
    tele2

    >, zaś TELE2 w sądzie zapłaty nigdy nie wygra, bo nie zawarło umowy z
    >klientem.

    wygra.
    zapłaci za impulsy.

  • 12. Data: 2007-07-08 23:19:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie obciąży bo tpsa żadnych usług w tym czasie mu nie świadczyła. Był w
    > tele2

    Nie był.

    > wygra. Zapłaci za impulsy.

    Za jakie impulsy? On ma umowę z TP SA. TP SA świadczy mu usługi. Na żądanie
    zapłaty przez TELE2 gość powiadamia TP SA, że ktoś chce od niego zapłaty za
    ich usługi i po sprawie. W ostateczności, jak się okaże, że usługi
    świadczyła TELE2 to facet po kilku latach im zapłaci po cenie TPSA i to bez
    odsetek.

  • 13. Data: 2007-07-09 06:19:08
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    Krzysztof Wostal pisze:
    > Tak trochę nie w temacie, ale...
    > W ubiegłym roku w lipcu całkowicie zrezygnowałem z telefonu
    > stacjonarnego, a "Tele2" wciąż mi wysyła faktury za wykonane rozmowy.
    > Kilkukrotne pisemne rezygnacje z ich usług nie pomagają.
    > Nawet już mnie do firmy windykacyjnej za 20 PLN podali.
    > W końcu to bardzo solidna i dbająca o klienta firma.:/
    > Pzdr - KW

    O to nie jestem sam :)

    Ale po drugim liście od firmy windykacyjnej - powołując sie na 30-to
    dniowy termin rozpatrzenia reklamacji wg prawa telekomunikacyjnego -
    wysłałem skargę do GIODO na Tele2 za bezprawne udostępnienie moich
    danych osobowych.... (oczywiście powiadamiając UKE ;))

    Sprawa w toku.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 14. Data: 2007-07-09 07:32:37
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Czy nikt jeszcze nie zrobił z tego afery? Nie słyszałem.

    Było baaardzo o tym głośno kilka miesięcy temu. TVN Uwaga zrobiło z tego
    porządną aferę. W rezultacie zajął się tym UKE i nałożył na Tele2 jakąś
    karę. Dziwi mnie, że Tele2 nadal stosuje takie praktyki. Poszukaj szczegółów
    na www.uke.gov.pl

    A tak na marginesie ode mnie należy się wielki plus TVN-owi: nadawał program
    w czasie, gdy równocześnie puszczał reklamy Tele2 (te z listonoszem).

    Prawie zawsze w mediach zasada jst taka, że nie publikuje się niepochlebnych
    informacji o firmach, które wykupują reklamy. Inaczej mówiąc: nie sra się
    tam, gdzie się je. Czyli jeśli wykupisz reklamę np. w czasopiśmie, to nie
    napiszą o Tobie niczego złego, a wręcz przeciwnie: czasem proponują jakiś
    pseudoobiektywny artykuł, w którym niby przypadkiem wymianiają Twoja firmę,
    wydrukują opinię jednego ze specjalistów Twojej firmy, wydrukują krótka
    notkę w dziale Nowości, że "firma X właśnie wprowadziła na rynek produkt o
    nazwie...", albo "naukowcy z firmy Y opracowali przełomowy..." itp.
    Spotkałem się z takimi propozycjami kilkukrotnie i teraz z pewnym dystansem
    patrzę na wszelkie artykuły, reportaże tego typu.

    Natomiast TVN emitowalo ostrą krytykę Tele2 w czasie, gdy Ci kupowali u nich
    reklamy. WIELKI PLUS!

    --
    Lukasz

  • 15. Data: 2007-07-09 16:55:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > przesyłki uzależniono na poczcie od podpisania wydania. Adresat nie
    > spodziewając się nic innego od kwitowania odbioru, odebrał przesyłkę
    > kwitując jej odbiór własnym podpisem. Jednocześnie nie wiedząc jeszcze,
    > że w ten sposób wypowiada umowę z TPSA i zamawia abonament innego
    > operatora. O tym, że warunki umowy były w zamkniętej kopercie, to chyba
    > nie muszę dodawać? Nie było więc możliwości zapoznania się z nimi przed
    > podpisaniem.

    Bzdura. Podpis na pokwitowaniu odbioru listu poleconego to wyłącznie
    wyrażenie woli odebrania listu i zapoznania się z jego treścią.

    Umowa nie została zawarta.

    Jeśli Tele2 będzie próbować sugerować coś innego sugeruję z grubej rury:
    na komisariat i zgłosić oszustwo.

  • 16. Data: 2007-07-09 20:34:20
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 8 lipca 2007 20:38
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6rav4$rp9$1@opal.futuro.pl>):

    > To, że akurat zmieniam za własną wolą operatora na Tele2

    E, a co bierzesz, że z własnej woli pakujesz się w szambo?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 17. Data: 2007-07-09 20:58:32
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f6rav4$rp9$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Właśnie czytam pismo zawarte wewnątrz koperty, że odbierając przesyłkę
    > podpisano oświadczenie o wypowiedzeniu umowy TPSA i zamówieniu abonamentu
    > w Tele2.

    Znana ich metoda zawierania umowy. W Sieci jest wiele na ten temat i rady co
    z tym zrobić. Przede wszystkim natychmiast wypowiedzieć umowę (zgodnie z
    dołączonym regulaminem), nie przedawnić! Nawet powiatowi rzecznicy praw
    konsumentów mają potem z tym problemy - po prostu Tele2 nie reaguje na ich
    pisma, monity, dopiero skierowanie sprawy do sądu skutkuje.
    WSm

  • 18. Data: 2007-07-09 21:11:29
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    wiadomości news:tt5am4-tgc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Bzdura. Podpis na pokwitowaniu odbioru listu poleconego to wyłącznie
    > wyrażenie woli odebrania listu i zapoznania się z jego treścią.
    >
    > Umowa nie została zawarta.

    To nie jest dokładnie tak. Do przesyłki listowej jest _doklejona_ karta tak
    spreparowana, że jeden podpis odbiorcy jest jednocześnie potwierdzeniem
    odbioru przesyłki i _potwierdzeniem zawarcia umowy z Tele2_! W sporze
    argumentują, że trzeba było przed podpisaniem _przeczytać dokładnie_ co jest
    napisane na karcie. Po podpisaniu - umowa jest prawnie ważna.
    Żerują na ludziach zagonionych, zapracowanych, których listonosze (którzy
    dobrze znają tę procedurę) łapią nagle na schodach, albo na ulicy (np. na
    wsi). Odbiorca sądzi, że ta przesyłka to dopiero oferta zawarcia umowy i
    zwykle o niej zapomina, lub ją wręcz wyrzuca do śmieci - dowiaduje się o jej
    zawarciu dopiero z pierwszą fakturą za połączenia.
    WSm

  • 19. Data: 2007-07-10 20:48:40
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek pisze:

    > wygra.
    > zapłaci za impulsy.

    To chyba juz sprawa pomiedzy TPSA a Tele2. Koncowy abonent w tym wypadku
    wydaje sie byc osoba trzecia.

    Jacek

  • 20. Data: 2007-07-11 11:37:15
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > zamówieniu abonamentu w Tele2.
    >
    > Czy takie brudne chwyty poniżej pasa są legalne?

    art. 385(1, 2) kodeksu cywilnego
    art. 15 ust. 1 pkt 5 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

    pozdrawiam
    d.