  • Data: 2010-03-02 20:33:51
    Temat: Re: Broń gazowa
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Mar 2010 22:44:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pojemnik w kształcie
    > pistoletu może też stać się powodem napaści osoby, która zobaczy, że masz
    > "broń" i będzie chciała ją zdobyć.

    Zwracam uwagę na rozporządzenie zabraniające noszenia broni na wierzchu:
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 3 kwietnia 2000 r.
    w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i
    amunicji.(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2000 r.)

    § 7. Broń palną do ochrony osobistej lub ochrony bezpieczeństwa innych osób
    oraz mienia nosi się w stanie zabezpieczonym, w sposób niewidoczny, w
    kaburze przylegającej do ciała.

    myślę, że dotyczy to także przedmiotów przypominających...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124730
    .php