  • Data: 2010-03-03 07:28:31
    Temat: Re: Broń gazowa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hmjaj5$gqv$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem w jakich warunkach to testowałeś, ale jest to sprzeczne z
    > opisanymi w literaturze dot. medycyny sądowej przypadkami.

    w warunkach normalnych, pomieszczenie zamkniete, zabawa rewolwerem
    wycelowanym w twarz, odleglosc jak powiedzialem, naboj gazowy kaliber 9mm,
    przykro mi ze literatura sie ze mna nie zgadza, ale widzialem to na wlasne
    oczy, a to czy mi w to ktos uwierzy czy nie, nie ma wiekszego znaczenia,
    dzialo sie to jakies pi razy oko 17 lat temu, na twarzy chlopaka slady sa do
    dzisiaj, aczkollwiek juz nie tak bardzo widoczne