    From: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brawo policja. Od razu się poczułem bezpieczniej.
    Date: Tue, 19 Mar 2013 15:01:41 +0100

    W dniu 2013-03-19 14:27, hiki sniezny paraliz mori pisze:
> [...]
    lka_Matolka_Sily_policyjne_dwoch_krajow_namierzyly_g
    o-Marcin_Maj.html

    > "Gazeta.pl zauważyła, że polska policja zareagowała wyjątkowo sprawnie,
    > o wiele bardziej niż w przypadku cięższych przestępstw. Nas to nie
    > dziwi, bo przecież wiemy, że policja jest ponadprzeciętnie zaangażowana
    > w ściganie praw autorskich i dostaje za to łapów... wróć... nagrody od
    > przemysłu rozrywkowego, czyli Złote Blachy."

    Co do praw autorskich, to sprawa nie jest oczywista, bo koziołka
    Matołka stworzył Kornel Makuszyński z Marianem Walentynowiczem
    w 1932 roku (pałac kultury domalowano potem), a nie żadna
    peerelowska wytwórnia filmowa.

    > A co z niska szkodliwością społęczną?

    Jaka niska szkodliwość? Koziołek Matołek służył do kartykaturowania
    Jaruzelskiego (była taka widokówka, koziołek w mundurze, ze strzelbą
    na ramieniu i wroną na gałęzi), potem stał się ikoną premiera,
    a Pacanów to symboliczne miejsce narodzin większości naszych
    umiłowanych polityków i zawsze lojalnych redaktorów.

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/