    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Date: Wed, 12 Jan 2005 08:54:58 +0100
    Sender: p...@o...pl@213.238.98.73.adsl.inetia.pl

    spokojnie

    > Wiem jak się umawiałem ze sprzedającym. Płaciłem 3000zł/m2

    tak sie umawiales.. ale umowy tak sie nie pisze.. po prostu w swietle prawa
    dales troche wiecej za m2

    > O czym ty mówisz? Nie rozumiem.

    o tym ze powierzchnia mieszkania nie stanowi wytycznej do jego ceny... cena
    zalezy w wiekszym stopniu od lokalizacji itp ale tym to zajelaby sie
    skarbowka jak bys dal za malo.. teraz jest ok..
    to tak jakbys marudzil ze w lazience jest inny kolor plytek... widzialy galy
    co braly
    albo ze zona ma jednak 5 lat wiecej niz mowila ze ma ;))))))

    > Pienię się, bo widzę co się wkoło dzieje.
    > Zostało jeszcze jedno mieszkanie na sprzedaż i gość głupa rżnie przed
    ludźmi
    > chętnymi do kupna, że nie wie o tych metrach, a sam mu o tym kilka razy
    > mówiłem.

    moze wiedzac ze metrow jest mniej a zatajajac to cos mu mozna zrobic.. ale
    jak juz kupisz, widziales, mogles zmierzyc.. to nic nie zrobisz... cena
    rynkow mieszkania nie wynika z jakiegos wzoru gdzie jest powierzchnia

    > Goście przychodzą do nas do domu i pytają i wszystko trzeba im tłumaczyć
    jak
    > jest faktycznie. Kto wie, czy nas w ten sam sposób nie orżnął.
    > Szkoda gadać. Musiałbyś poznać faceta, to zmieniłbyś zdanie.

    jesli robi to swiadomie dzwon na policje.. napisz mu pismo ze oszukuje i daj
    czas na zmiane folderow itp.. jak nie .. policja