  • Data: 2013-09-13 13:14:30
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-09-13, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Zmiana tablic jest uwarunkowana "zmianą właściwości organu
    > rejestrującego pojazd". Organem jest powiat, a nie WK.
    > W przypadku np. W-wy tablice pozostają te same, tak długo jak
    > pojazd jest rejestrowany na terenie miasta, w WK tutaj trochę
    > jest.

    A no czyli duzo sie nie pomylilem ale dzieki za doprecyzowanie. Czyli
    raczej w duzej wiekszosci przerejestrowanie wiaze sie z wymiana tablic co
    kosztuje 90 PLN. A no i pozostaje sprawa indywidualnych - jak jest w ich
    przypadku? Bo one maja wyroznik wojewodztwa tylko o ile dobrze kojarze.

    > Jeżeli chodzi o tablice to nie mam nic przeciwko. Zresztą parę
    > rzeczy bym jeszcze zmienił, ale to inna kwestia.

    Ano wlasnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200