  • Data: 2013-09-08 09:47:51
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-07 18:59, Artur Maśląg pisze:
    > Zdaje się, że wręcz przeciwnie, czyli przerejestrowanie zabezpiecza
    > przed tymi 'większymi kosztami' wymiany DR.

    Nic mnie nie zabezpiecza przed bezsensowym kosztem wymiany dowodu (+cała
    procedura - dla jednych większa dla innych mniejsza) po 6 latach
    normalnego użytkowania pojazdu.
    Wiem ... Zabezpiecza mnie przed tym sprzedaż starego złoma i kupno
    nowszego "lepszego" złoma :-)

    > Niczego nie bronię, natomiast znam mentalność 'słoików'.

    "Czep się lepiej swojej baby" :-)
    Lepszy słoik płacący sumiennie wszystkie podatki, pracujący na więcej
    niż etacie, wychowujący potomka i nie wyciągający ręki po zasiłki od
    państwa niż cała banda "przedsiębiorców", "rozwodników" czy innej
    patologii pleniącej się w miejscach do których "słoiki" przyjeżdżają za
    chlebem. Ale to już inna historia. Jak chcesz się podzielić
    spostrzeżeniami to może na inną grupę :-)