  • Data: 2013-09-08 21:16:04
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-08 21:09, Artur Maśląg pisze:

    > Jak się pomyśli to szybko wyjdzie, że piszesz bzdury i to nie pierwszy
    > raz. Przeczytaj sobie art. 25 KC i przestań opowiadać bajki o świętach
    > "u mamy".

    Wiedziałem, że jakiś teoretyk prawniczy z tym wyskoczy :) Art. 25 tym
    bardziej kwalifikuje do rozliczania się "u mamy", bo tam jest dla nich
    miejsce zamiaru stałego pobytu, a nie tam, gdzie tymczasowo jadą do
    pracy/szkoły - nie ma pracy, wywalają z mieszkania, to zaraz wracają do
    domu, bo w mieście niczego nie mają.

    --
    Liwiusz