  • Data: 2013-09-11 13:33:26
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" wrote in message news:l0pfcl$p89$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie mogłeś trochę poczekać? ;)

    No właśnie i tak dwa miesiące jeździłem z umową bez przejestrowania, ale
    jechałem za granicę i chciałem wreszcie wyprostować papiery ;-)

    > Zmieniło się rozporządzenie jakiś czas temu i tablic nie trzeba ściągać
    > (naklejek też nowych nie lepią). Na lepsze dla ludzi (o dziwo).

    No, to faktycznie lepie.

    > Co do wymysłów WK na Ochocie to się nie wypowiem - wyprowadziłem się
    > ładnych parę lat temu, więc na doświadczenia z tamtych lat raczej średnio
    > chciałbym wyciągać wnioski :)

    Ja na Ochocie jestem zameldowany z 15 lat (a mieszkam dużo dłużej) i o ile
    kiedyś spędzałem godziny w kolejce, żeby zarejestrować samochód, to z
    przedostatniej rejestracji (wniosek przez net + 15 minut w urzędzie, 5 minut
    na odbiór stałego DR) wróciłem zachwycony, że można było tak to ułatwić.
    Niestety, zeszłoroczne doświadczenia (czekanie z numerkiem na swoją kolej, a
    potem czekanie, aż łaskawie nalepią dwie nalepki) podwójnie mnie
    zniesmaczyły - właśnie dlatego, że WIEM, że można to załatwić (w tym samym
    urzędzie) dużo lepiej.

    --
    Axel