  • Data: 2013-09-11 17:51:09
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-11 15:29, Axel pisze:

    > Tak, chodziło mi o opisanie procedury 'tylko naklejenia' nalepki...

    Pytanie tylko, czy tak samo się to odbywało przy samej wymianie DR...

    > (a swoją drogą, to z wymianą DR w starym aucie czekałem.... dwa lata
    > ;-), ale nie wiem, jak z nalepkami - ma czarne tablice bez nalepek :-P)

    Teraz bez nalepek (nawet przy białych) i czarnych tablic zmieniać nie
    trzeba na białe - dopiero przy przerejestrowaniu w inne 'miejsce'.

    > No to ciekawe, bo w sumie to procedura podobna do wymiany DR, jeśli
    > tablic się nie zmienia...

    Podobna, ale chyba jednak inna. Trzeba by się wczytać w rozporządzenie,
    ponieważ praktyka 'pomysłowych' urzędników może być całkiem mało
    interesująca i niezupełnie zgodna z obowiązującymi przepisami :>