eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak instrukcji w j. polskim › Re: Brak instrukcji w j. polskim
  • Data: 2003-03-31 11:47:47
    Temat: Re: Brak instrukcji w j. polskim
    Od: "lidmar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Pytanie: kiedy i jak mozna sie odwolac do tego przepisu? Zakladajac taka
    > sytuacje: Kupuje procesor do komputera, instrukcji do niego nie dostaje.
    > Procesor ulega uszkodzeniu przez przegrzanie, a oznaczenie nominalnej
    > czestotliwosci jego pracy jest w ciagu znakow umieszczonych na nim,
    ktorych
    > ja nie znam, wiec nie wiedzialem jaka jest prawidlowa, i ustawilem zbyt
    > wysoka. Oczywiscie wina jest uzytkownika, ale czy mozna sie wtedy odwolac
    do
    > tego zapisu i twierdzic, ze nie mialem zadnych instrukcji jak zainstalowac
    > procesor? Czy tez nie majac takich instrukcji przed przystapieniem do
    > instalacji powinienem sie upomniec o taka instrukcje, i juz po samym
    fakcie
    > uszkodzenia nie moge zrobic nic?


    Uwazam, że w kazusie można powołac się na niedgodnośc towaru konsumpcyjnego
    z umową, bowiem spraedawcva nie dopełnił obowiazku z art. 3 ust. 5 ustawy -
    nie wydał m.in. instrukcji obsługi.
    Zgodnie z treścią przepisu art. 4 ust. 1 ustawy, jeżeli zareklamujesz\ w
    terminie do 6 miesięcy od wydania rzeczy to na sprzedawcy bedzie ciazył
    dowód że towar był zgodny z umową, czyli że wydał instrukcje obsługi,

    pzdr

    marek radwański






    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1