  • Data: 2003-11-18 10:32:26
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Wierutna bzdura.

    ale gadasz glupoty!
    ja mam nawet duza stope, prowadze praktycznie wylacznie na wysokim obcasie i
    w sandalach i w butach trzymajacych kostke i nigdy w niczym mi to nie
    przeszkadzalo!
    powiem wiecej - jak mam jechac w adidasach - to jakos zle mi sie operuje
    gazem!

    > Kobieta jadąca w wysokich obcasach na zbyt rozwarty
    > kąt pomiędzy pedałem gazu, a płaszczyzną stopy i
    > pedał robi się "za nisko" i jazda nie jest bezpieczna.

    zbyt rozwarty? moze o innym kacie myslisz?
    bo jak napisales - jestes facetem i pewnie rzadko jezdzisz w butach na
    obcasach!
    moze warto sprobowac?

    aaa jeszczepoisales o jakims dretwieniu - wiesz mi czasem to tylko na
    dlugich trasach dretwieje - ale lewy nadgarstek! i w poprzednich autach
    jeszcze kark

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf