  • Data: 2003-11-18 13:15:38
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-18 13:37, ania wrote:

    > zart ma to do siebie ze sie starzeje - chyba ze jest dobry, a ten byl raczej
    > kiepski stary nieswiezy i smierdzacy staroscia i nie tylko

    Aniu, Ty się chyba na żartach nie znasz.
    Leszek mi napisał, że mam braki w jakiejś "inteligencji", więc się uczę.

    Wiem, że na przykład dobry żart, to:

    "Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się jej autora"
    Autor:
    Leszek, GG 1631219

    I żeby żart się udał, trzeba go "wzmocnić" jakimś męskim, mocnym
    zwrotem, np.:

    "A ty chamski, znerwicowany i zakompleksiony dupek."

    (Dobrze, że o mnie tego nie napisał, bo tak, to by wszyscy już
    wiedzieli, moja mama też korzysta z Internetu).

    Pzdr: Catbert