eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBoje z PKP › Re: Boje z PKP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!n
    ot-for-mail
    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje z PKP
    Date: Mon, 19 Jan 2004 23:45:36 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <buhmro$ifp$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <buhiiv$9bc$1@atlantis.news.tpi.pl> <400c5b3f$3@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: rou1eth0.myslowice.artcom.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074552506 18937 213.25.137.1 (19 Jan 2004 22:48:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jan 2004 22:48:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:188536
    [ ukryj nagłówki ]

    > To uwierz, ze pociagi sa czasem tam zapchane, ze nie da sie otworzyc nawet
    > drzwi do wagonu. Czy wtedy wg Ciebie mam jechac na dachu, czy stopniach
    > wagonu?

    Wg mnie masz
    a) wywalic kopami paru podróznych i w ten sposób zorganizować miejsce (choc
    nadal nie wierzę zeby sytuacja bywała az tak tragiczna)
    b) isc do klasy 1 dokonując dopłaty
    c) isc z PROŚBĄ do kier. pociagu czy pozwoli Ci wykonac pt b) bez dopłaty

    > Kupujac bilet, zawieram umowe ze skutkami cywilno-prawnymi.

    Owszem.

    > Przewoznik ma za zadanie dowiezc mnie na żądane miejsce.

    No i dowiezie.

    > A myslisz, ze kazdy kanar ma identyfikator?

    Tak włąsnie myslę. Jesli nie ma to to nie "kanar" - proste chyba....

    > Wiesz, w kazdej firmie jest inaczej. Na PKP sprawa wyglada tak, iż każda
    > skarga jest rozpatrywana i dana osoba musi złożyć wyjaśnienia.

    Ależ u nas równiez. Składam zatem wyczerpujący raport, w którym opisuję
    aroganckie i chamskie zachowanie pasażera :-)

    > Raz napisałem
    > skarge na kasjerkę, która zachowała się nieodpowiednio i nie znała w
    > wystarczającym stopniu przepisów. Na drugi dzień po wysłaniu skargi
    E-Mailem
    > zadzwonił do mnie telefon z PKP PR Szczecin. Pani z która rozmawiałem byla
    > wielce oburzona postępowaniem pracownika i bardzo przepraszała. Nie musze
    > chyba mówić, że wobec kasjerki zostały wyciągniete konsekwencje

    Nooo jeśli mnie by złapano na nieznajomości przepisów to równiez takie
    konsekwencje by mnie nie ominęły - ale zapewniam Cię, ze nie sposób mnie
    złapac.


    pdr
    Olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1