  • Data: 2004-01-20 18:58:02
    Temat: Re: Boje z PKP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w odpowiednich warunkach bezpieczeństwa i higieny oraz wygody i
    > należytej obsługi...

    Obsługa jest, pociągi są bezpieczne, w kiblu cieknie woda a wygoda to bardzo
    subiektywne pojęcie... Jednemu w IC nie będize wygodnie, a inny będzie pod
    niebiosa wychwalał węglarkę.

    > Co Cię tak śmieszy?

    Głupota i kłujące w oczy cwaniactwo niektórych gapiczów liczących naiwnie ze
    po paru paszkwilach pod adresem kontrolera kara zostanie umorzona :-)

    > Bo jak dla mnie, to wizja załatwiania takich spraw jaką prezentujesz
    > jest raczej tragiczna...

    Mam rozumiec, ze marzy Ci się odwrotna sytuacja? Cwaniaczek pisze skarge -
    kontroler z miejsca leci na morde, tak?

    pdr
    Olo