eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-01 19:43:53
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni MZ nie mają ani charyzmy, ani innych zdolności aby działać jako
    > czynnik jednoczący, choć o tym pierwszym przyznam wiem niewiele.

    Brudzio to kawał skurwiela - bez mrugnięcia okiem rozszarpie wszelkimi
    możliwymi sposobami pozostałych. Dobry materiał na dyktatora, tylko musi
    sobie poradzić z ludzmi płaszczaka w armi i ziobry w sądach. Sądy od
    biedy można po prostu zignorować, armii i kulsonów nie. Choć kulsony to
    jak im dasz podwyżke, to będą merdać ogonami i jak im każesz skakać to
    będą pytać jak wysoko. Psia grypa, trzymaj linie, my tu bronimy polski i
    jesteśmy dla was - jak się dogadali do kasy, to z L4 wracali tak prędko,
    że w niektórych komendach lekarza ściągali na kulsonariat, żeby ich
    masowo uzdrawiał, tak żeby zdążyli na obstawę marszu niepodległości:P

    > Bez szans MZ.

    E tam. Charyzmę ma - tyle czasu już rucha suwerena, że nawet ten
    najbardziej głupawy elektorat zrozumiał że jest ruchany w dupę. I co - i
    nagle stwierdził, że on to w zasadzie lubi i woli jak go pinokio rucha
    niż jakby somsiad miał dobry seks z żoną:P Jednak jest to jakieś
    osiągnięcie - co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!