eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-02 02:22:37
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale causus jest ten sam. Nie mieszkasz w kraju nie powinieneś głosować.
    > Podobnie jak z miastem z którego pochodzisz - mieszkasz gdzie indziej,
    > głosujesz gdzie indziech, choćbyś był z tym miastem emocjonalnie
    > związany i leżało ci na sercu jego dobro, dobre imię i majątek. Po
    > prostu o sprawach, gminy/województwa/kraju powinni decydować jego

    Chyba się nie zgodzimy. Mieszkanie niczego nie zmienia, tak jak nie ma
    konieczności fizycznego przebywania w nieruchomości dla jej zarządu.
    Dobro takie czy inne, którego się jest włąścicielem czy
    współwłaścicielem, może być zarządzane z zewnątrz i nie jest to żadna
    egzotyczna sytuacja.

    > mieszkańcy. Dobrym przykładem są choćby "plebiscyty" i referenda
    > niepodległościowe. BTW - jak u nas z referendami? Głosowałeś?

    Ogólnokrajowe? Ostatnie chyba było o EU? Nie pamiętam, ale bardzo
    możliwe.

    > Chyba jednak nie. Ale to dobry przykład dlaczego o lokalnych sprawach
    > powinni decydować właśnie mieszkańcy.

    A jak już będą tylko mieszkańcy, to nie okaże się, że tak, ale nie słoiki? :)

    > No płyną pod wisłą:P Tyle że nie wypływają. Swoją drogą to dość ciekawa
    > historia. Czaszkowski sytuację odziedziczył po hance i łańcuszek decyzji
    > i ich powodów jest dość zaskakująca a jednocześnie na swój sposób
    > logiczna. Między innymi - gówno wybiło, bo "bóg" tak chciał:P

    Argument wydawałoby się dobry, ale już nikt nie mówi, że coś tam
    spartolono, czyli musi być zrobiono bdb bo inaczej by mu nie
    odpuszczono.

    > Naziołki to własen bóstwa mają i wątpie czy im z pisem będzie po drodze,
    > zwłaszcza po jego upadku. A mohery... będzie zabawnie.

    To zawsze były takie różne mohery zdaje się. Tzn. te dyżurne. W zasadzie
    waleczność tam zawsze jest spora. Dostać w oko modelikiem tupolewa z
    jakimś kawaałkiem blachy przywiezionym spod Smoleńska, oj, sam nie wiem.

    > To nie ściemniaj że masz jakieś obowiązki podatkowe jak nie masz:P

    Mam. Że nie mam obecnie prawnych to kwestia sytuacji a nie zasad.

    > Którego kraju?

    No tego tu u mnie.

    > No a ja na poważnie jestem za tym, żebyś głosował fizycznie w warszawie
    > - skoro jesteś taki związany, to możesz się od czasu do czsu u nas
    > objawić:P Przy okazji by cię na komisję wojskową doprowadzili, żebyś
    > mógł godnie wypełniać obowiązek obrony ojczyzny:P

    Jestem bardziej z Gdańskiem. Może być? :) No i jak przymus fizycznego
    głosowania to państwo powinno zwrócić za bilet. Wtedy z przyjemnością
    fizycznie.

    --
    Marcin