    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bioharmonizer
    Date: Fri, 25 Aug 2023 07:19:14 +0200
    <7h19acn6xoq8$.4xpvcflv4k3y.dlg@40tude.net>
    <N_UFM.383417$Vfvc.376932@fx09.ams1>

    On Fri, 25 Aug 2023 03:12:45 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > RTG to powszechnie znana i szeroko stosowana technologia z bogatą
    > dokumentacją dotyczącą tysięcy różnych modeli o wysokim stopniu
    > standaryzacji. Toto o czym mówimy to jak unikatowe urządzenie.

    Ale przepisy jedne - ocene kliniczną trzeba zrobic :-)

    Skoro dopuszczamy "przegląd literaturowy" dla RTG, to i dla lampy.

    Przy czym - skoro cos w literaturze znalezli, to widac temat jest
    znany. Ale znalezli raczej ogólnie na temat swiatloterapi,
    a na temat bioharmonizacji chyba nic ...

    Ale napisali, ze uzyskali pozytywne rezultaty :-)

    > Jak juz się upierasz po tej linie to może zgodnie z intrukcją
    > producenta? :)

    Oczywiscie, ale wypadałoby miec grupe choc 10 pacjentów, i połowę
    leczyc bioharmonizerem. A to sie chyba miesiącami leczy.
    No i koszta rosną.

    > Wykazać, że nie działa to raczej będzie łatwo. Problem będzie MZ
    > gdzieindziej. Producent określa warunki, postepujemy zgodnie z
    > wymaganiami. W końcu dochodzimy do sytuacji gdzie mamy np. n-osób u
    > których to nie działa. I co wtedy?

    Ale to n to wszyscy, czy np polowa?

    > Mam pewne wątpliwości.

    Na jakiej podstawie mialby sad jej nie uwierzyc ?

    > A tu nie ma być jakieś cudowanie z różnymi czestotliwościami?

    No ma byc, efekt bioharmonizacji.
    Ale robisz przegląd literatury, naswietlanie IR pomaga, to urzadzenie
    emituje IR, czyli pomaga. Nie tak, jak obiecywali, ale tez nie mozna
    mówic, ze "nic nie daje" :-)

    > No nawet dla "pomaga". Jak pomaga, da się to jakoś udokumentować?

    No i tu są opinie lekarzy, co twierdzą, ze ich pacjentom pomaga :-)

    > To będzie wprowadzenie w błąd odnośnie rzeczywistej ceny rynkowej. MZ to
    > też oszustwo. Jakby nie wyrobić w kimś przekonania, że 4k to okazja to
    > by przecież nie kupił.

    Nie wiadomo.

    > I często tak się dzieje, dlatego tak do końca nie mam przekonania czy to
    > da się aż tak prosto zrobić. Jeśli to babcia to jeszcze można
    > argumentować trudnością w ocenie, ale dla niebabć będzie tak trudniej.

    No wlasnie.

    J.