  • Data: 2004-11-10 23:07:39
    Temat: Re: Bilet i przepelniony autobus
    Od: "Kubaz" <k...@t...wywal-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:cmu11e$4vv$1@news.onet.pl...

    > Ale o co chodzi dokladnie ?

    Chodzi o to, czy jest jakas regulacja prawna dot. ladownosci autobusow
    (miejskich), czy w tych typach nie ma takiego czegos jak zapelniony i moze
    jechac tyle ile sie upcha?
    A czy jesli jest cos takiego to czy w takim przypadku gdy kanar podejdzie to
    mozna mu to powiedziec, gdy nie ma sie bileciku?

    --
    kubaz

    PS. Pytanie teoretyczne ale mnie to zastanawia:) bo skoro bylo by takie
    prawno, ze np. jak ma wejsc 40 to 40, to na moje oko jest cos nie tak...