  • 61. Data: 2005-06-20 09:23:27
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 14 cze o godzinie 10:53, na pl.soc.prawo, muminek napisał(a):

    > http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=4799&zaz
    nacz=skradziona%20uczciwo%B6%E6

    No a o czym ja pisałem muminek - co? ;)

    BTW: Jurka czytam od lat - to obowiązkowa lektura - powinna tez być dla
    każdego prokuratora obowiązkowa lektura w każdy poniedziałek i
    wyznacznikiem ich .... pracy na najbliższy czas.

    --
    Herbi
    20-06-2005 11:21:58

  • 62. Data: 2005-06-20 15:12:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Zapytali konkretnie o imie, nazwisko, adres zameldowania,
    > date urodzenia i nazwisko panienskie matki. Faktycznie,
    > takie szczegoly ze normalnie odpasc idzie ;-)

    Znasz nazwiska panieńskie matek koleżanek z pracy?

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 63. Data: 2005-06-20 15:16:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Znasz nazwiska panieńskie matek koleżanek z pracy?

    może nie z pracy, a ze szkoły.
    wystarczy zapytać, większość odpowie bez problemu.

  • 64. Data: 2005-06-20 19:03:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Leszek [Mon, 20 Jun 2005 17:12:23 +0200]:

    > Znasz nazwiska panieńskie matek koleżanek z pracy?

    Nie mam kolezanek z pracy, poza tym w pracy to sie raczej
    pracuje a nie opowiada sagi rodzinne ;-) Ale jak tak wezme
    dwie pierwsze z brzegu spoza pracy to owszem, znam. M.in.
    dlatego, ze z jedna sie wychowywalam od malego :>

    A co, Ty nie znasz ani jednego nazwiska panienskiego
    matki zadnego ze swoich znajomych?

    Kira

  • 65. Data: 2005-06-21 17:01:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A co, Ty nie znasz ani jednego nazwiska panienskiego
    > matki zadnego ze swoich znajomych?

    Poza znajomymi bardzo bliskimi których znam od dziecka to nie znam. I mało
    kto zna, bo kogo to obchodzi.

  • 66. Data: 2005-06-21 17:20:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Poza znajomymi bardzo bliskimi których znam od dziecka to nie znam. I
    > mało kto zna, bo kogo to obchodzi.

    to zapytaj przy okazji z głupia kogoś znajomego i już będziesz wiedział.

  • 67. Data: 2006-09-17 03:44:24
    Od: rubia<r...@i...pl>

    złapał mnie dzisiaj kanar w tramwaju....ze stresu podałam zły adres zamieszkania i
    zły rok urodzenia...są szanse że mnie znajdzie i będę musiała zapłacić karę??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 68. Data: 2006-09-17 09:32:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rubia napisał(a):
    > złapał mnie dzisiaj kanar w tramwaju....ze stresu podałam zły adres zamieszkania i
    > zły rok urodzenia...są szanse że mnie znajdzie i będę musiała zapłacić karę??

    mam nadzieję że tak

    KG