  • Data: 2005-06-18 15:43:53
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d91e6b$m8s$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > To twój własny interes.
    > Po prostu po którymś razie korespondencja będzie uznana za skutecznie
    > dostarczoną i tyle.
    Nie każda, ale wiem. Pytałem tendencyjnie.

    > Masz dbać o to aby adres podany był taki pod którym jesteś w stanie
    > korespondencję odebrać.
    A podstawę prawną podasz, czy tylko tak sobie gadasz co ci do głowy
    przyjdzie?
    Pod jaki adres pójdzie korespondencja, jak nie ma żadnego? To chyba juz
    zmartwienie nadawcy, czyż nie?

    > nie trzeba mieć meldunku, żeby podać jakikolwiek adres koresponedencyjny.
    > może to być nawet adres noclegowni, sąsiada, parafii, każdy w którym
    > będziesz w stanie odebrać listy.
    Wrocław-Mikołajów, peron 2, ławka 6. Moze być? Nie? No to most jagielloński,
    drugie przęsło z prawej strony, szary karton. ;)

    Jotte