    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biegły z łodzi
    Date: Sun, 4 Feb 2024 09:51:22 +0100

    W dniu 04.02.2024 o 09:37, cef pisze:

    > Skoro tak wywlekasz te sprawy, to widać, że Cię to boli.
    > Zrób z tego bólu obywatelski użytek i sprowadź na niego rękę
    > sprawiedliwości.

    Za państwo już ustaliłem, że nie wolno zwalniać kobiet na urlopach
    macierzyńskich, bo są zatrudnione na państwowym i można lecieć w chuja
    że to nie rozwiązanie a wygaszenie umowy, odzyskałem skradziony moto
    przy narzekaniu kuulsona że źle to robię i dokładam robotę policji.

    Mam teraz jeszcze walczyć z "kontrowersyjnym" biegłym którego to państwo
    chroni i nawet dziennikarze śledczy nie sprawili że zostały mu
    postawione zarzuty? Może jeszcze aferę pegazusa mam doprowadzić do
    końca? To na chuj mi wymiar sprawiedliwości? To może jeszcze do emiratów
    mam pojechać majtczaka za gumkę z majtek przytargać?

    PS - ciebie nie boli sytuacja w której bigły seryjnie leci w chuja i z
    tego powodu umarzane są sprawy o co najmniej "nieumyślne spowodowanie
    śmierci", choć stachowiak to było już klasyczne zabójstwo z zamiarem
    ewentualnym?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!