  • Data: 2002-05-06 09:11:12
    Temat: Re: Biegle pytania
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    ******

    >+ darmowego) jest napisane co to za program i na jakich zasadach
    >+ jest udostepniany. Jest napisana "umowa" i zeby sie rozpocząć
    >+ instalację trzeba się zgodzić na jej warunki np klikając
    >+ "zgadzam się/ i agree"

    W kwestii formalnej: jakby tak się rozejrzeć to znalazłoby
    się CAŁKIEM sporo programów w których:
    - nie ma instalatora
    - zgoda na warunki nie jest "wymuszona technicznie".

    Jakby jaki przykład był komu do szczęścia konieczny,
    to ja maile i posty od lat wysyłam pine'm (linux, Windows
    i VMS) - patrz:
    ftp://ftp.cac.washington.edu/pine/pcpine/install.txt
    (skopiowac do dowolnego katalogu, np. C:\PINE i *uruchomić*)

    Jedyny prawdziwy element twojego opisu - to to że licencja -
    chociażby było to tylko README.TXT z zapisem "używaj na zdrowie"
    - zazwyczaj jest.

    Pozdrowienia, Gotfryd