  • Data: 2002-05-06 11:18:54
    Temat: Re: Biegle pytania
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "An_Kra"
    > Programów "free,demo,trail" - dodam - shareware, nie uzyskuje się "za pomocą
    > czynu zabronionego". W przypadku wersji pełnych (warezy) możemy już mówić o
    > czynie zabronionym. Ale o tym już wyżej napisał Gotfryd.

    tez tak uwazam - nieraz juz tak bylo ze sciągnąłem cos z internetu i nie uwazam
    ze wykonywalem czyn zaboniony ;-))
    Podczas instalacji dopiero moge sie przekonac co jest w licencji i na co sie
    zgadzam - czesto sie nie zgadzam i rezygnuje z instalacji, ale to co pracowicie
    sciagnalem moze sie przydac koledze, wiec instalke przegrywam na zip-drive - tez
    nie czuje w tym czynu zabronionego. Moze kolega zaplaci za shareware i firma
    zyska klienta?
    Czesto nie mam czasu na instalacje i sciagniety program lezy sobie u mnie na
    dysku - czy to moze jest czyn zabroniony?
    ***blad ***