  • Data: 2003-10-18 11:26:16
    Temat: Re: Biała sobota w szpitalu [!?] .....
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl> napisał w wiadomości
    news:bmqq0f$6b7$1@absinth.dialog.net.pl...

    > badania. Jedna z nich z nowotwórem złośliwym. Zgłosiła się na
    > Kamińskiego we wrześniu i dostała termin badania na ------------- LUTY
    > 2004 ----!. Dzwoniły te kobiety dzisiaj do szpitala dopytać się o

    kufra, olała by tą całą naszą "służbę zdrowia" i zapłaciła a badania miałaby
    zrobione od ręki; na zdrowiu nie należy oszczędzać!!! jakby mi się nie udało
    szybko zrobić w zeszłym roku tomografii głowy (na Kamieńskiego) to bym
    wywalił te 400 zł i jeszcze dał w łapę żeby mnie przyjeli natychmiast!!! na
    szczęście wszystko skończyło się szczęśliwie...

    --
    radar
    817