  • 41. Data: 2004-05-14 18:50:11
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Wpisz "pijany lekarz".
    > Potem porównaj status społeczny i zarobki tych dwóch grup społecznych.

    moźna by też wpisać:
    pijany poseł/prokurator/sędzia etc,
    i też porównać zarobki& status;

    tylko co z tego wynika?
    no właśnie, co?

    jakie społeczeństwo, tacy jego funkcjonariusze, przedstawiciele etc.?

    żeby mieć szerszy pogląd, trzeba by jeszcze np. przeanalizować,
    jak mielą młyny sprawiedliwości w takich sprawach;

    g.

  • 42. Data: 2004-05-14 20:31:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Trudno mi nie widząc dowodów orzec kto ma rację. Pamiętaj, ze masz 7 dni
    na zażalenie się o niesłuszne zatrzymanie. Pouczenie masz na protokole
    zatrzymania. Zażal się, to nic nie kosztuje, a ktoś sprawdzi jego
    zasadność.

  • 43. Data: 2004-05-15 05:31:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    "K." <k...@o...pl> niebacznie popelnil

    > Jezeli zloze skarge na funkcjonariuszy to przegram poniewaz
    > bedac po spozyciu alkoholu nikt mi nie uwierzy w moje zeznania.
    Sugerujesz że sędziowie będą ropatrywać Twoje sprawy narąbani?
    Może faktycznie 'biez vodki nie razbieriosz' ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 44. Data: 2004-05-15 09:15:23
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : I piją na ulicy?
    : Bo o tym, czyli piciu w miejscu publicznym mowa jest w tym wątku.
    : Masz jakiś kompleks? Policjant zbił cię pałką po głowie?
    : Bo zaczynasz bredzić jak arek b. ;)))

    nie wazne gdzie pija ale nachlani chodza na sluzbie

  • 45. Data: 2004-05-15 09:21:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : I to jest właśnie Twój błąd, gdyż uważasz, że policja narusza prawo
    : tylko w stosunku do bandziorów, niestety może kiedyś w swoim życiu
    : znajdziesz się w takiej sytuacji, że np. zostaniesz wywieziony na
    : komisariat, bo poszedles wyniesc smieci, bez dowodu przy dupie, a nasza
    : łaskawa policja chciała Cię wylegitymować, to zmienisz zdanie.
    :

    u mnie tez bylo podobnie, kupilem browarka poszedlem go wypic (UWAGA) na
    Łąkę, nie
    na przystanek na łąkę w sloneczku tak by nikomu nie przeszkadzalo.

    Widze spaceruje sobie dwoch policjantow, przygladaja mi sie, no coz, nie
    bede odchodzic,
    bo pewnie chca sprawdzic dokumenty, nie wywale piwa bo wkoncu na łące
    jestem.

    Podchodza, jeden (mlody gowniarz ktory dopiero co legitymacje dostal)
    Dziendobry... bla bla bla

    zaczal cytowac wszystkie przepisy jakie zna dotyczace %.

    Mowie: Przeprazsam ale nie chodze z piwem po ulicy jestem na terenie
    niepublicznym,

    Nieprawda, to jest teren publiczny kazdy moze tu wejsc, Alkohol nalezy pic w
    domu.
    I manadat. Dodam tylko ze gdy go wypisywal drugi do niego szeptał cały czas,
    wez przestań chocmy stąd.

    Zwykłe skurwysyństwo.

    P.

  • 46. Data: 2004-05-15 09:22:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : >> Zakładam że spotyka to tylko margines społeczeństwa.
    : > I to jest właśnie Twój błąd, gdyż uważasz, że policja narusza prawo
    :
    : Daj pokoj. Poczytaj sobie inne posty "Leszka" do zobaczysz ze wiekszy
    : skutek odniesiesz przemawiajac do rybek (w konserwie).

    Moze to poprostu 'Pies" ? I moze Dlatego tak ich broni.

  • 47. Data: 2004-05-15 09:24:07
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Wpisz "pijany lekarz".
    : Potem porównaj status społeczny i zarobki tych dwóch grup społecznych.
    :

    jedno i drugie nalezy wytepic..
    czemu Ty tak Policji bronisz? Malo Ci tego ostatnio?

    P.

  • 48. Data: 2004-05-15 09:28:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Troche mnie irytuje to co przydarzylo sie K. Zawsze mialam zaufanie do
    : poliscji i SM, w koncu to oni powinni sie troszczyc o nasze
    bezpieczenstwo.
    : Ostatnio zauwazam jednak ze sa strasznie w tym nieudolni. Mnie na
    szczescie
    : jeszcze nic przykrego nie spotkalo, ale moich kolegow spotykaja jakies
    : "wypadki" na kazdym kroku. Jak na kolejnym spotkaniu towarzyskim slysze,
    ze
    : kolega sie nie pojawi bo go napadli, to coraz bardziej sie boje chodzic po
    : ulicach. Jak to jest, ze kolega ktorego pobito, bo nie mial komorki ani
    nic
    : cennego do oddania (cala twarz w krwiakach i sincach, zlamany nos,
    pekniete
    : zebro, podejzenie krwiaka w czaszce), musi sam taksowka jechac na policje
    bo
    : radiowozu nie chca przyslac ( a co dopiero karetki, musiala ja wezwac
    : policja na posterunek ),

    bo staja za kioskiem i czekaja az ktos na czerwonym swietle przejdzie :)

    P.

  • 49. Data: 2004-05-15 09:37:54
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > : Bo zaczynasz bredzić jak arek b. ;)))
    >

    > nie wazne gdzie pija ale nachlani chodza na sluzbie

    Może jesteś klonem popapranego areczka??

    Leszek

  • 50. Data: 2004-05-15 09:38:50
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

> [...]

    > : skutek odniesiesz przemawiajac do rybek (w konserwie).
    >
    > Moze to poprostu 'Pies" ? I moze Dlatego tak ich broni.

    A ty "świnia" ;))

    Leszek