  • 51. Data: 2004-05-15 09:41:00
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c84njl$2di$1@inews.gazeta.pl...
    > : Wpisz "pijany lekarz".
    > : Potem porównaj status społeczny i zarobki tych dwóch grup społecznych.
    > :
    >
    > jedno i drugie nalezy wytepic..
    > czemu Ty tak Policji bronisz? Malo Ci tego ostatnio?

    Nie wiesz dlaczego? Po prostu nie lubię szczekać w stadzie.
    Co to by była za dyskusja, jeśli polegała by na stadnym pluciu i rzyganiu
    żółcią??
    Ktoś musi być po drugiej stronie;)

    Leszek

  • 52. Data: 2004-05-15 09:42:06
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > bo staja za kioskiem i czekaja az ktos na czerwonym swietle przejdzie :)

    Praworządny obywatel nie przejdzie, więc nie ma problemu.\\Pozdr
    Leszek

  • 53. Data: 2004-05-15 09:48:20
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Mowie: Przeprazsam ale nie chodze z piwem po ulicy jestem na terenie
    > niepublicznym,
    >
    > Nieprawda, to jest teren publiczny kazdy moze tu wejsc, Alkohol nalezy pic
    > domu.

    generalnie , to nie ma zakazu picia w "miejscach publicznych";
    nie wolno na ulicach, placach i w parkach;

    nie wiem pod co niby miała podpadać ta twoja łąka, jeśli były
    to nieużytki, to zakazu nie złamałeś;
    osobiście jedna wątpię, by komuś w sądzie grodzkim zechciało
    się takie dywagacje przedprwadzać;

    g.

    ps
    był tu z rok/dwa temy wątek o tym.

  • 54. Data: 2004-05-15 10:07:20
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    nie wolno na ulicach, placach i w parkach;

    nie wiem pod co niby miała podpadać ta twoja łąka, jeśli były
    osobiście jednak wątpię, by komuś w sądzie grodzkim zechciało
    się takie dywagacje przeprowadzać;

    g.

    ps
    był tu z rok/dwa temu wątek o tym

  • 55. Data: 2004-05-15 10:42:48
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > Moze to poprostu 'Pies" ? I moze Dlatego tak ich broni.

    Nie sadze. On o wszystkim pieprzy na jedno kopyto.

    PS: A jaki Ty masz zawod?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 56. Data: 2004-05-15 11:52:30
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Praworządny obywatel nie przejdzie, więc nie ma problemu.\\Pozdr
    > Leszek

    I jeszcze mi powiedz, że nigdy żadnego wykroczenia zagrożonego mandatem
    nie popełniłeś...

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 57. Data: 2004-05-15 12:18:26
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c8509h$kfi$1@news.onet.pl...

    > I jeszcze mi powiedz, że nigdy żadnego wykroczenia zagrożonego
    mandatem
    > nie popełniłeś...

    Nigdy nie zostałem na takowym nakryty;)
    Jestem praworządnym obywatelem, więc mam prawo rzucać w innych kamieniem;))
    Najważniejsze, że nie skamlę jaka to policja jest be.

    Pozdr
    Leszek

  • 58. Data: 2004-05-15 15:06:02
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Może jesteś klonem popapranego areczka??

    A moze masz kompleksy bo po pysku od Areczka dostales?

    Akurat Arek ma racje w tym co mowi.

    : Leszek

    P.

  • 59. Data: 2004-05-15 15:11:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    zawod wyuczony Hotelarz, obecnie studiuje Matematyke (informatyka i met.
    numeryczne).

    P.

  • 60. Data: 2004-05-15 15:25:10
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > zawod wyuczony Hotelarz, obecnie studiuje Matematyke (informatyka
    > i met. numeryczne).

    A jak obrazliwie sie mowi na ludzi Twojej profesji? ;)