    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Date: Sat, 15 May 2004 11:28:04 +0200

    : Troche mnie irytuje to co przydarzylo sie K. Zawsze mialam zaufanie do
    : poliscji i SM, w koncu to oni powinni sie troszczyc o nasze
    bezpieczenstwo.
    : Ostatnio zauwazam jednak ze sa strasznie w tym nieudolni. Mnie na
    szczescie
    : jeszcze nic przykrego nie spotkalo, ale moich kolegow spotykaja jakies
    : "wypadki" na kazdym kroku. Jak na kolejnym spotkaniu towarzyskim slysze,
    ze
    : kolega sie nie pojawi bo go napadli, to coraz bardziej sie boje chodzic po
    : ulicach. Jak to jest, ze kolega ktorego pobito, bo nie mial komorki ani
    nic
    : cennego do oddania (cala twarz w krwiakach i sincach, zlamany nos,
    pekniete
    : zebro, podejzenie krwiaka w czaszce), musi sam taksowka jechac na policje
    bo
    : radiowozu nie chca przyslac ( a co dopiero karetki, musiala ja wezwac
    : policja na posterunek ),

    bo staja za kioskiem i czekaja az ktos na czerwonym swietle przejdzie :)

    P.