  • 61. Data: 2004-05-15 16:05:21
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > zawod wyuczony Hotelarz, obecnie studiuje Matematyke (informatyka
    : > i met. numeryczne).
    :
    : A jak obrazliwie sie mowi na ludzi Twojej profesji? ;)
    :

    a nie wiem :) W dobrych hotelach nie mowi sie zle, bo zlych pracownikow nie
    ma.
    Mowimy o charakterze i o stosunku do goscia. Jezeli ktos ma jakies wady po
    prostu sie go nie zatrudnia.

    P.

  • 62. Data: 2004-05-15 17:00:04
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > :
    > : Może jesteś klonem popapranego areczka??
    >
    > A moze masz kompleksy bo po pysku od Areczka dostales?

    Trafiłem?

    > Akurat Arek ma racje w tym co mowi.

    Ależ oczywiście;)))

    Leszek

  • 63. Data: 2004-05-17 14:06:23
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Grzegorz Lipnicki wrote:

    > generalnie , to nie ma zakazu picia w "miejscach publicznych";
    > nie wolno na ulicach, placach i w parkach;
    >
    > nie wiem pod co niby miała podpadać ta twoja łąka, jeśli były
    > to nieużytki, to zakazu nie złamałeś;
    > osobiście jednak wątpię, by komuś w sądzie grodzkim zechciało
    > się takie dywagacje przeprowadzać;

    Jak nalezy rozumiec ulice, place, parki?
    Po nazwie obiektu (ulica Warszawska, plac kard. Wyszynskiego, park im.
    Chopina :-) )
    Pytam powaznie, lubie wypic na swiezym powietrzu, ale gdzie pic, zeby
    miec mozliwosc podjecia uzasadnionej dyskusji z policja w razie co :-)
    WL

  • 64. Data: 2004-05-17 14:27:56
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Jak nalezy rozumiec ulice, place, parki?
    > Po nazwie obiektu (ulica Warszawska, plac kard. Wyszynskiego, park im.
    > Chopina :-) )

    to było by zbyt proste;
    można by wtedy pić np.: na Alei Jana Pawła II czy Rynku Głównym;)

    > Pytam powaznie, lubie wypic na swiezym powietrzu, ale gdzie pic, zeby
    > miec mozliwosc podjecia uzasadnionej dyskusji z policja w razie co

    przypuszczam, iż każdy z nich jest przekonany, iż zapisano
    w ustawie "miejsca publiczne", więc dyskusje trza by przenieść
    i tak do sądu;

  • 65. Data: 2004-05-17 16:32:50
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Grzegorz Lipnicki wrote:

    [CUT]

    > przypuszczam, iż każdy z nich jest przekonany, iż zapisano
    > w ustawie "miejsca publiczne", więc dyskusje trza by przenieść
    > i tak do sądu;

    Mam zamiar chodzic z Dz.U. na piwo :O

    Ale gdyby pokusic sie o wykladnie tych pojec, to co jest wyznacznikiem w
    interpetowaniu ustaw? słownik języka polskiego, encyklopedia PWN,
    encyklopedia WIEM?
    Jeśli obywatel nie rozumie pojęcia zawartego w ustawie, to gdzie szukać
    objasnienia?

    WL

  • 66. Data: 2004-05-17 18:26:20
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Mam zamiar chodzic z Dz.U. na piwo :O

    pochwały godna obywatelska postawa;

    > Jeśli obywatel nie rozumie pojęcia zawartego w ustawie, to gdzie szukać
    > objasnienia?

    tytułem ciekawostki z forum dla policjantów
    http://www.przepisy.e-box.pl/phpbb/viewtopic.php?p=3
    4410

    np.:
    "w opinii prawnej
    KGP która mi wpadła do ręki nie zabrania się picia np. na alejkach
    osiedlowych czy podwórkach chyba że Rada Gminy określiła dany
    teren jako objety zakazem spożywania -jaka jest praktyka innych
    jednstek w tym zakresie-U nas karze się także za podwórka i alejki
    tj.picie na nich "

    a tu dla odmiany tzw. zdrowy sposób myślenia:

    "Tak czy owak ja pisze zawsze i wszędzie jeżeli odmawia kieruę wniosek o
    ukaranie do Sądu Grodzkiego i niech oni się dalej martwią. A przecież nie
    mamy obowiązku znać wszystkich przepisów "

    tak czy siak napisz, jeśli będziesz miał jakieś doświadczenia z obserwacji
    uczestniczącej;

    g.

  • 67. Data: 2004-05-18 06:13:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Grzegorz Lipnicki wrote:
    > "Tak czy owak ja pisze zawsze i wszędzie jeżeli odmawia kieruę wniosek o
    > ukaranie do Sądu Grodzkiego i niech oni się dalej martwią. A przecież nie
    > mamy obowiązku znać wszystkich przepisów "

    piękne...
    A jak nie odmówią, to też mandat do uchylenia...

    KG