  • 31. Data: 2004-05-14 14:24:21
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > kolega został zaczepiony przez SOK i po prośbie jego o okazanie
    : legitymacji
    : > wylądował w kajdankach i został przewieziony bezprawnie do ich kapciory.
    :
    : Zakładam że spotyka to tylko margines społeczeństwa.
    :
    :
    jaki stanowi Policja of coze

    (nie mowie o calej, ale wlasnie o tym marginesie)

    P.

  • 32. Data: 2004-05-14 14:29:49
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : a ja chcę wysuwać i to bez strachu.Do parku chodzę wyłącznie z mężem.
    : Piwko czasem też wypiję, przy stoliku pod parasolem i nikt nigdy za to nie
    : zamykał mnie w izbie w.
    :
    :
    no to ciekawe co zrobisz kiedy takich 2 palantow bedzie czekac az z ogrodka
    piwnego wyjdziesz, zasmiejesz sie, skuja Cie zeszmaca i wrzuca na
    wytrzezwialke.

    Co wtedy?

    P.

  • 33. Data: 2004-05-14 14:31:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Do tego ja nie stałem na ulicy tylko szedlem do domu. Ciesze
    : sie ze kamery dzialaja, tylko dlaczego material jaki wnosza do sprawy jest
    : wykorzystywany tylko przeciwko oskarzonemu, a przeciwko oskarzycielowi
    nie.
    : Prawo powinno dzialac w obie strony.

    kiedy ma byc przeciw oksarzycielowi to niestety wtedy tasma sie psuje.

    P.

  • 34. Data: 2004-05-14 14:34:52
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Marcin 'Radmar' Wasilewski wrote:

    > I to jest właśnie Twój błąd, gdyż uważasz, że policja narusza prawo

    Daj pokoj. Poczytaj sobie inne posty "Leszka" do zobaczysz ze wiekszy
    skutek odniesiesz przemawiajac do rybek (w konserwie).

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 35. Data: 2004-05-14 14:42:36
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Troche mnie irytuje to co przydarzylo sie K. Zawsze mialam zaufanie do
    > poliscji i SM, w koncu to oni powinni sie troszczyc o nasze bezpieczenstwo.
    > Ostatnio zauwazam jednak ze sa strasznie w tym nieudolni. Mnie na szczescie

    Ja kiedys wezwalem policje ... wzywalismy ja przez nastepne dwie
    godziny, a i tak przyjechali prawie po trzech. I to niby w srodku
    cywilizacji. Dorzuce kamyczek do koszyczka, jak powiem, ze moja firma
    wyposazala ich w centralny system dowodzenia ... ;))))) i co z tego
    systemu zostalo, skoro nie ma kogo wyslac do zgloszenia ...

  • 36. Data: 2004-05-14 15:10:57
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > :
    > jaki stanowi Policja of coze
    >
    > (nie mowie o calej, ale wlasnie o tym marginesie)

    w sumie ponoć jednak nie jest jakoś tragicznie źle;
    nasza policja niby mieści się w "europejskiej średniej"-
    wg danych podanych w publicznej tv w kręgu zainteresowań
    prokuratury znajduje się co dwusetny policjant;

    proponuję małą probę- wklepać do wyszukiwarki
    słowa typu "pijany policjant" itp.

    mnie na szybko wyskoczyło:

    http://makeashorterlink.com/?U2F132D48
    "Funkcjonariusz sekcji ruchu drogowego, starszy aspirant z 14-letnim stażem
    w policji, prowadził swojego opla omegę. "W pewnym momencie stracił
    panowanie nad kierownicą i uderzył w słup oświetleniowy na rogu ulic
    Rogowskiego i Kiepury. Badanie alkometrem wykazało u niego 1,00 mg/dm
    sześcienny alkoholu w wydychanym powietrzu, co odpowiada 2,10 promila
    alkoholu we krwi"

    http://ww2.tvp.pl/tvppl/120,2003112970806.strona

    http://www.rmf.pl/wiadomosci/index.html?id=48736&loc
    =1

    http://www.rmf.pl/wiadomosci/index.html?id=48645

    http://www.rmf.pl/wiadomosci/?id=56838&loc=1

    http://www.rmf.pl/wiadomosci/?id=56838&loc=1

    "Pijany policjant z katowickich oddziałów prewencji postrzelił w ramię
    swojego - również nietrzeźwego - kolegę"

    itd, itp;

    jakie szczęście że to wszystko pismaki wymysliły;
    g.

    "popierajcie swego szeryfa"

  • 37. Data: 2004-05-14 15:38:34
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Bardzo proszę o porade w nastepujacej kwestii. Zostalem (wraz z kolega)
    > zatrzymany bedac pod wplywem alkoholu >

    z ciekawosci zapytam: ile promili ( lub mg ) miales ?
    Pozdr

  • 38. Data: 2004-05-14 17:26:15
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Na pewno spoleczenstawo sobie nie zyczy policjantow pod wplywem %, a ja
    > prawie codziennie widze jak w ciagu dnia kolo poludnia Policja podjezdza
    pod
    > monopolowy.
    > (i wychodzi z pelna siatka - zeby nie bylo ze po fajki)

    I piją na ulicy?
    Bo o tym, czyli piciu w miejscu publicznym mowa jest w tym wątku.
    Masz jakiś kompleks? Policjant zbił cię pałką po głowie?
    Bo zaczynasz bredzić jak arek b. ;)))

    Leszek

  • 39. Data: 2004-05-14 17:26:48
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    > PS. Czy Czechy dla P. Leszka to czastka cywilizowanego swiata? Bo tam
    mozna
    > spozywac piwko na ulicy. A jakos meneli sikajacych po bramach nie
    widzialam,
    > nikt nikogo nie napadal, ludzie wieczorem nie bali sie wracac do domku.
    > Ogolnie bardzo przyjemnie, bardzo czysto i bardzo grzecznie, mimo ze
    czasem
    > ktos przejdzie sie z puszka piwka ;-)

    Dlatego tak jest, że tam polcja dba o porządek i bezpieczeństwo,
    natomiast u nas robi to się powoli państwowa mafia nastawiana na uzyskiwanie
    dodatkowych pieniędzy (w postaci mandatów) dla MF. Tam ścigają meneli i
    łobuzów pilnując aby normalnym obywatelom żyło się dobrze. Natomiast u nas
    ściągają kasę za każde nieszkodliwe wykroczenie i interesują ich interwencje
    tylko w stosunku do tej części społeczeństwa z której można ściągnąć trochę
    kasy.

    W środę kolega będzie miał sprawę za to, że SOK chciał nałożyć mu
    mandat, za przebywanie na linii kolejowej, którą od roku 1991 nie przejechał
    żaden pociąg a linia jest już w 3 miejscach rozkradziona, a podstawą wnisku
    o ukaranie do sądu grodzkiego jest "Stworzenie realnego niebezpieczeństa dla
    życia podróżnych i płynności ruchu kolejowego". Aby rozwiać wątpliwości
    kolega nie pojechał tam kraść torów, tylko podjechał rowerem i siedział
    sobie na górze nasypu kolejowego - bo ładny widok na okolicę stamtąd jest.

    I powiedzcie, czy ten kraj jest normalny? Nie wspominając np. o
    rozporządzeniach wojewody
    Warmińsko-Mazurskiego i Lubelskiego, które mówią mniej więcej o tym, że
    zabrania się wykonywania zdjęć terytorium obcego państwa z terytorium
    Rzeczpospolitej. Czemu to ma służyć?? Technika poszła tak daleko, że jak
    ktoś będzie chciał to i tak takie zdjęcia zrobi, natomiast moim zdaniem jest
    to jeszcze jeden hak na zwykłego człowieka aby zatrzymać go na terenie
    przygranicznym, upodlić a na koniec wlepić mandat w kwocie 500 zł. za taki
    jakże okropnie szkodliwy czyn. Proponuje jeszcze woj. podkarpackiemu takie
    przepisy wprowadzić, w terenie górskim to nawet w odległości 50 km. od
    granicy będzie się można doczepić, że na zdjęciu mamy część np. Ukrainy.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 40. Data: 2004-05-14 17:29:09
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c82nia$a6f$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > proponuję małą probę- wklepać do wyszukiwarki
    > słowa typu "pijany policjant" itp.

    Wpisz "pijany lekarz".
    Potem porównaj status społeczny i zarobki tych dwóch grup społecznych.

    Pozdr
    Leszek