    From: "K." <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Date: Fri, 14 May 2004 13:22:43 +0200

    > Dzień dobry (WItam również wszystich - pierwszy odzew na grupie)

    Witam

    > Tak ... SM może zeznawać jak się jej podoba ... Z autopsji wiem, że
    > sąd nigdy "nie daje wiary" oskarżonemu , a trzeźwym funkcjonariuszom.

    > To gdy się odwołasz (zażalisz) po niekorzystnym orzeczeniu w 1
    > instancji... Ale jak zdobyć taśmę, tego nie wiem ...

    gdybym zostal w kraju to moze bym sie odwolal, jak narazie nie widze sposobu
    zdobycia nagrania ktore byloby kluczowe w tej sprawie.

> [...]
    > mając 0,57 pół godziny po zatrzymaniu wywalczyłem (w sprawie jazdy na
    > rowerze po piwie) u biegłych lekarzy opinię, że (na izbie 2 dmuchania,
    > jedno 0,53 drugie 0,57) tendencja wzrostowa 0,03 na 2 minuty daje
    > uzasadnione podejrzenie , że w momencie zatrzymania miałem (15 cykli 2
    > minutowych , czyli 0,53 - 0,45 ~ 0,20) mniej alkoholu, przez co czyn
    > popełniłem w stawce WYKROCZENIOWEJ a nie PRZESTĘPCZEJ ... To może być
    > jakieś rozwiązanie , jeśli miałeś 2 dmuchania ... Wtedy można by
    > walczyć o to, by stwierdzić, że zatrzymali cie na izbie bezprawnie ...

    niestety mialem tylko jedno badanie wiec nie bede mogl tego sprawdzic.
    Celowo nie podalem ile "wydmuchalem" gdyz kazdy inaczej reaguje na alkohol.
    Jeden moze wypic 1 piwo i awanturować sie, a drugi wypić 10 i isc spokojnie
    do domu. Tu nie ma reguly. Nie podoba mi sie jak ktos ocenia zachowanie
    czlowieka od tego ile ma promili.

    pzd
    K.