  • Data: 2009-06-26 15:53:52
    Temat: Re: Bezpodstawne wezwanie do zaplaty - jak walczyc.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:h22pvo$m1t$1@news.wp.pl...

    Umówmy się, ze od kwalifikacji prawnych są prokuratorzy. Szkoda się
    doktoryzować z tego.

    Wzór:

    Jan KOWALSKI Kozia Wólka 13.06.2009
    zam. ......

    Prokuratura Rejonowa

    w Koziej Wólce
    --------------

    Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa

    Uprzejmie zawiadamiam o podejrzeniu popełnienia przestępstwa polegającego
    na sfałszowaniu dokumentacji związanej z prowadzeniem działalności
    gospodarczej przez pracowników Zakładu ....., do którego doszło w okresie
    od ....... do ............ w ................

    Powyższe podejrzenie opieram na następujących faktach:

    W dniu ................. dokonano u mnie odbioru instalacji elektrycznej
    sporządzając protokół. Z protokołu wynikało, ze w chwili instalacji licznik
    wskazywał 300 kWh. W dniu otrzymałem fakturę, z której Zakład naliczył mi
    opłaty od stanu licznika 0 kWh. Zwróciłem się z reklamacją, ale pracownicy
    Zakładu utrzymują, że podany w dokumentacji stan licznika 0 kWh jest
    właściwy i zgodny z posiadanymi przez nich dokumentami - dołączam
    kserokopię odpowiedzi z zakładu energetycznego.

    Ponieważ byłem przy odbiorze i jestem przekonany, że stan licznika
    wskazywał 300 kWh podejrzewam, ze ktoś musiał już po podpisaniu przeze mnie
    protokołu sfałszować jego treść wpisując inny, niż faktycznie stwierdzony
    początkowy stan licznika. Na dowód powyższego dołączam kserokopie
    posiadanej przeze mnie kopii protokołu.

    Jan Kowalski

    Koniec wzoru.

    Oczywiście opis wyprostuj do stanu zgodnego z prawdą, bo mnie się nie
    chciało dokładnie analizować Twoich postów. Jak najmniej wodolejstwa, jak
    najwięcej upchanych składnie i metodycznie faktów. Jeśli ktoś przy odbiorze
    był, to podać jako świadków.