  • Data: 2009-06-28 07:27:01
    Temat: Re: Bezpodstawne wezwanie do zaplaty - jak walczyc.
    Od: " Kroelewicz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lucek Rogowiecki <l...@h...org> napisał(a):

> [...]
    A co miał zrobić innego? Wyobraź sobie, że odsprzedajesz komuś część tej
    energii (ot, Twojemu najemcy), a podlicznik jest u niego. Umówiliście się, że
    płaci Ci za 100 kWh miesięcznie i wszystko jest git, ale raz na jakiś czas
    pewnie też chciałbyś sprawdzić, ile faktycznie zużył.

    Mieści się; w mieście na G w Trójmieście (ten sam dostawca) spokojnie
    umawiałem się na godziny między 7 a 18, fakt, czasami umawialiśmy się na
    termin w kolejnym tygodniu. Gdy nie dało się już nic wymyślić to kobieta
    przyszła w, wolną dla mnie, Wigilię koło południa. Korekty bieżące (i na
    plus, i na minus) załatwiam przez telefon.

    Przecież pomylili się - o jedno czy dwa zera, o jeden czy drugi lokal...

    GK