  • 11. Data: 2006-11-21 07:38:07
    Temat: Re: Bezczelna kradzież praw autorskich za granicą
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:rkla34-dmt.ln1@ziutka.router...

    > Na czym owa niemoralność miałaby niby polegać?

    A na czym polega niemoralność dowolnej innej czynności?
    Nie wiem w jakich kategoriach miałbym to opisywać.

    Stach

  • 12. Data: 2006-11-21 07:51:54
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:ejuab7$ha3$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Krzysztof Stachlewski* napisał(a):

    > Dziedziczy się majątek. I bardzo dobrze...

    Z dobrodziejstwem inwentarza. Długi też. I bardzo dobrze...

    --
    Big Jack
    //////

  • 13. Data: 2006-11-21 07:56:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież własnie napisałem co uważam na ten temat.

    o ile cie dobrze zrowumialem uwazasz za niemoralne to ze krewny autora
    chce miec zysk z jego dziela, natomiast zupelnie nie widizalem w tym
    tekscie potepienia wydawcy, jak dla mnie to jest wlasnie niemoralne,
    zarowno to co mwisz jak i to co skosnoocy robia

    > Dziedziczy się majątek. I bardzo dobrze...

    cos sam sobie przeczysz, skoro bardzo dobrze, to czemu uwazasz to za
    niemoralne, przeciez prawa do autorskie sa tkim samym majatkiem jak
    samochod, dom, fabryka, czy patenty

  • 14. Data: 2006-11-21 08:35:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > Kolega prawdopodobnie nie wie o co w tym wszystkim chodzi i tak sobie
    > palnął, a Ty się ucieszyłeś i go poparłeś :)

    Czytaj uważnie. Ostatnie było "śmiechu warte". Czy nie zgadzasz się z opinią,
    że jego wypowiedź była śmiechu warta?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 15. Data: 2006-11-21 08:39:47
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Powineś wiedzieć, że potęga kraju kwitnącej wiśni

    Nie tylko tego kraju. A poza tym sakura to czereśnia :)

    Mnie zastanawia nie tyle sama kradzież, tylko że zrobili to tak bezczelnie i na
    chama.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 16. Data: 2006-11-21 09:04:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > A na czym polega niemoralność dowolnej innej czynności?
    > Nie wiem w jakich kategoriach miałbym to opisywać.

    W tym przypadku? Ja tez nie wiem, bo to w końcu Ty masz jakies wąty, ale
    zwykle jak za czyjąś wypowiedzią nie stoi jakaś pusta chęć moralizatorska
    to nie ma z tym problemu. Zresztą na potrzeby tej mini-dyskusji moja
    ciekawość została juz zaspokojona.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2006-11-21 09:09:04
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > cos sam sobie przeczysz, skoro bardzo dobrze, to czemu uwazasz to za
    > niemoralne, przeciez prawa do autorskie sa tkim samym majatkiem jak samochod,
    > dom, fabryka, czy patenty

    W praktyce w tej chwili są, to prawda. Nie da się dyskutować z tym co jest.
    A o tym czym miały być i powinny być, to już można by podyskutować, prawda?
    Dzieci generała nie zostają po jego śmierci generałami.

    Stach

  • 18. Data: 2006-11-21 09:09:38
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> wrote in message
    >W wiadomości: news:ejuab7$ha3$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Z dobrodziejstwem inwentarza. Długi też. I bardzo dobrze...

    Tak jest. Zawsze można zrezygnować ze spadku.

    Stach

  • 19. Data: 2006-11-21 09:12:04
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    > Kolega prawdopodobnie nie wie o co w tym wszystkim chodzi i tak sobie
    > palnął, a Ty się ucieszyłeś i go poparłeś :) Jeśli nie chcesz ich ścigac

    Kolega wie o co chodzi, dziękuję.

    Stach

  • 20. Data: 2006-11-21 09:23:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > prawda?
    > Dzieci generała nie zostają po jego śmierci generałami.

    a co ma piernik do wiatraka, general to stopien wojskowy, a nie majatek

    jest prawa autorskie czy patenty sa to wymierne elementy majatku, takie
    jak kasa czy nieruchomosci, czemu wedlug ciebie mialy by nie byc
    dziedziczone?