    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pilną poradę. Co robić ?
    Date: Mon, 20 Oct 2003 11:47:54 +0200
    Sender: l...@o...pl@80.51.57.132

    Użytkownik "Tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bn08qo$di8$1@korweta.task.gda.pl...
    > Zakład energetyczny, a dokładnie zlecony przez nich wykonawca postawił na
    > mojej działce słup energetyczny, oraz przeciął róg działki kablem
    > napowietrznym w kierunku do sąsiada. Akurat w miejscu gdzie jest kabel,
    mam
    > zaprojektowany mój dom przez architekta.
    > ZE twierdzi że pododobno zgodę sąsiad dostał jeszcze od poprzedniego
    > właściciela działki. Ja tą działkę mam od prawie roku. Kupiłem ją bez
    słupa,
    > zgody nikomu na słup i wejście na działkę nie dawałem.
> [...]

    Nie jestem pewien. Moze sprawdzic najpierw w gminnym(miejskim) planie
    zagospodarowania przestrzennego czy maja jakies dane na temat przebiegu
    linii energetycznej? Poza tym niech ci pokaza zgode poprzedniego wlasciciela
    (oczywiscie nie pokaza..)
    Ugodowo jak widac sprawy rozwiazac sie nie da (dom) wiec chyba do sadu..

    Ale poczekaj do wieczora na pewno inni grupowicze cos powiedza.
    Ja mam dzisiaj maly metlik w glowie i za bardzo nie moge sie skupic.