  • Data: 2003-10-20 11:30:50
    Temat: Re: Bardzo proszę o pilną poradę. Co robić ?
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A więc trochę się już otrzepałem. Pojechałem znów na działkę aby na trzeźwo
    ocenić jak to wygląda.
    Na mojej mapce 1:500 widnieje słup, oraz przerywana linia kabla z dopiskiem
    "w projekcie".
    Słup jest według mapki od granicy 0,5m w mojej działce. Linia zaprojektowana
    jest jako prosta bez załamań.
    Wykonawca postawił słup za daleko o jakieś dodatkowe pół metra dalej w głąb
    mojej działki, przez co nawet linia nie jest już prosta tylko załamana.
    Jeszcze co - na projekcie widnieje słup, a na działce mam słup i odciąg.
    Linia jest w tej chwili na mój gust za blisko mojego przyszłego domu
    zaprojektowanego już w planie zagospodarowania mojej działki przez
    architekta. Ja za to już zapłaciłem. Architekt brał przecież pod uwagę jej
    istnienie w przyszłości i się dostosował.
    I co teraz ? Na nowo mam robić projekt zagospodarowania działki bo słup
    postawili niezgodnie z projektem ?

    Tarnus