  • Data: 2002-08-05 12:22:31
    Temat: Re: Bardzo proszę - o pilną pomoc !
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ailo6k$mh$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > W taki tazie powinno byc napisane "skontaktuje sie z Panem w celu
    > ywjasnienia watpliwosci i wynegocjowania tryby uregulowania sporu".

    Tak byłoby na pewno lepiej, no ale napisał co napisał...

    > A co mogl miec, skoro twierdzi ze grupa szybkiego reagowania
    > "przeprowadzi wizje" i "doprowadzi do odzyskania dlugu"?

    Np: "przeprowadzi wizje o ile zostanie wpuszczony i odbierze pieniądze,
    które klient zechce wpłacic" :-)

    > Now iec jak moze twierdzic ze przeprowadzi o doprowadzi...

    Cóż, to tylko deklaracja zamiaru...

    > firemka
    > No i dlatego list ma forme grozby...

    Mam więc pytanie ogólniesze. Czy takie pismo JEST bądż NIE_JEST groźbą ze
    względu na treść jaką zawiera (kryterium obiektywne) czy też ze względu na
    wrażenie, jakie zrobiło na adresacie (subiektywne jak cholera).

    Alek