  • Data: 2002-08-05 11:41:47
    Temat: Re: Bardzo proszę - o pilną pomoc !
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" [...]

    > Nie sądzę. Jest to tylko zapowiedź wizyty (wszak wizyta niezapowiedziana
    > byłaby czymś niestosownym) windykatora, który na miejscu ma zapoznać się
    za
    > stanem sprawy i podjąć negocjacje z dłużnikiem.

    W taki tazie powinno byc napisane "skontaktuje sie z Panem w celu
    ywjasnienia watpliwosci i wynegocjowania tryby uregulowania sporu".

    > W każdym razie nie
    > udowodnisz, że autor listu miał na myśli cokolwiek innego.

    A co mogl miec, skoro twierdzi ze grupa szybkiego reagowania
    "przeprowadzi wizje" i "doprowadzi do odzyskania dlugu"?

    JA pa Przeprowadzic wizje?

    > Zresztą taki
    > windykator nie ma prawa zrobić nic ponadto. A klient może go w ogóle nie
    > wpuścić.

    Now iec jak moze twierdzic ze przeprowadzi o doprowadzi...

    No i dlatego list ma forme grozby...

    Boguslaw