eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank mnie nęka swoją ofertą › Re: Bank mnie nęka swoją ofertą
  • Data: 2005-11-22 14:04:48
    Temat: Re: Bank mnie nęka swoją ofertą
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Boombastic napisał(a):
    >>nie pomaga, mam podobny problem i próbowałem rozmawiać jak z ludźmi.
    >>niestety nie da się.
    >>Mam tego pecha, że biuro mam w domu i dzwoniący o drugiej w nocy telefon
    >>budzi mi dziecko. Jestem w stanie to wytrzymać nerwowo, gdyby dzwonił
    >>ktoś w jakiejś niezwykle istotnej sprawie, ale faks z ofertą w środku
    >>nocy jest mocno irytujący.
    >>Wykłady nie pomagają.
    >
    >
    > Mam dokładnie ten sam problem. Ostatnio był faks o północy.
    > A co zrobić z ofektami przysyłanymi mailem? Niektórzy spamerzy załączają
    > formułkę by wysłać NIE w tytule i nie będa już wysyłaś ofert. Niestety, nie
    > działa. Bluzgi wysyłane w mailu tez nie skutkują. Przecież chyba prawo sie
    > zmieniło odnośnie spamu?
    >

    Akurat jak spamerowi odeslesz "nie" w tutule to oznacza ze odebrales,
    przeczytales i zrozumiales jego przekaz.
    Twoje konto pocztowe jest wiec "zywym" kontem z ktorego pobierasz i
    czytasz listy (w tym spam).

    Tym samym Twoje konto "awansowalo" na ekskluzywna liste kont
    sprawdzonych i zweryfikowanych, jest wiec adresem szczegolnie cennym dla
    spamera.

    Spodziewaj sie znacznego zwiekszenia liczby spamu po odeslaniu spamerowi
    odpowiedzi.
    Obojetnie czy z "nie", czy bluzgami w tytule.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1